Klaretarrak Euskal Herrian

8 Sep 2014

Euskal Herriko Probintzia nafarroako Elkarte Foralak, Euskal Herriko Elkarte Autonomoak eta Bolibiako komunitatea misiolariak osatzen dute.

1968ko apirilaren 1ean, Clartear Misiolarien Gobernu Jeneralak, Leongo probintzia eraikitzeko erabakia baimentzen du eta Gaztela eta Kantabriako Probintzien birmoldaketa.

Gaztelako probintziak,Avila,Soria, Segovia, Errioxa, Burgos, Kantabria, Palentzia, Valladolid, Madril, Toledo, Ciudad Real, Cuenca eta Guadalajara zituen barne.

Leongo probintziak, Leon,Zamora, Salamanca, La Coruña, Lugo, Ourense, Pontevedra eta Asturias.

Kantabriako probintziak ,gero Euskal Herria, Araba, Gipuzkoa, Bizkaia eta Nafarroa.

Erlijiosoen Institutuentzako Kongregazio Sakratuak, 1968ko apirilaren 6ean eskaera baimendu zuen. jeneralak, hurrengo egunean apirilaren 7an baimen hori indarrean jarri zuen. Idazkari Jeneralak, gutun baten bidez, Probintziei eta Probintzietako arduradunei birmoldaketaren zehaztasunak argitu zizkien.

Gaur egun gure probintzian ditugun etxeak hauek dira
• Leioa:
o Askartza Claret Ikastetxea: www.askartzaclaret.org
o Atalaia Claret Egoitza: www.atalaiaclaret.com
• Bilbo:
o Kuria Probintziala
o Mariaren Bihotza eta San Rafael parrokiak
o Claret Sozial Fondoa Fundazioa
• Donostia
o Mariaren Bihotza ikastola: www.claretikastola.eus
o Mariaren Bihotza parrokia
• Agurain:
o Bizikidetzako Etxea:
o Landa-parrokietarako arreta
• Vitoria – Gasteiz:
o S. Pablo parrokia Ariznabarran
o Landa-parrokietarako arreta
• Iruñea:
o Cardenal Larraona Ikastetxea: www.larraonaclaret.org
o Larraona Ikastetxe Nagusia (Unibertsitateko ikasleak): www.larraona.org
o S. Fermin Aldapakoa: Basilika eta zaharrenentzako laguntza-etxea.
• Misión del Norte de Potosí, Bolivian, 1974az geroztik, bereziki haurrak babesean hartzeari dagokionez kolaboratzen dugularik.
Misiolari klaretarren inguruan, eta ebanjelizatzeko misioaren laguntza modura, beste plataforma batzuk ere eratu dira:
• ClaretGazteak:: Euskal Herriko Misiolari Klaretarren Haurren eta Gazteen Deierazko Pastoraltzaren Bloga http://claretgazteak.wordpress.com/
Kurkudi Eskola, Aisialdirako Begirale eta Zuzendarien Eskola. Kurkudi Eskola
Proclade-Yanapay, Hegoaldea garatzeko proiektuak kudeatzen eta Iparraldea sentsibilizatzen aritzen den gobernuz kanpoko erakundea, www.procladeyanapay.com
Sortarazi, Bazterkeria-egoeran diren edo izateko arriskuan diren gizon eta emakumeen osoko garapena sustatu eta laguntzeko Sekular Klaretarren Elkartea: www.sortarazi.org
• Kirol-klubak
o Askartza kluba
o Larraona Claret Kluba http://clublarraonaclaret.es/
• Gazte Elkarteak
o Askartza Gazte Elkartea
o Larraona Claret Gazte Elkartea
o Egunsentia Gazte Elkartea