PRESENTACION DE LA TAMBORRADA EN EL VICTORIA EUGENIA

Gaur goizean Haur Daborradaren aurkezpena izan da Victoria Eugenia antzokian. Ikastolako ikasleek parte hartze berezia izan dute, izan ere, aurtengo Daborradan Ohorezko karguak, laguntzaileak eta pertsonaiak gure ikastolakoak izango baitira. Ikastolako konpaiiako ordezkariak ere bertan izan dira.Hoy se ha celebrado en el teatro Victoria Eugenia la presentación de las tamborradas infantiles. Los alumnos de la ikastola han vivido un momento muy especial ya que este año corresponde a la ikastola representar los cargos de Honor, acompañantes y personajes de la tamborrada. También han estado presentes los representantes de la compañía de la ikastola: tambores, barriles, cantineras y gastadores.

Publicado por Claret Ikastola en Miércoles, 18 de enero de 2017